Podjela svjedodžbi o položenim ispitima ljetnoga roka državbne mature u šk. god. 2021/2022. održat će se 20. srpnja 2022. s početkom u
Smještena u središtu Bjelovara sa svoja četiri obrazovna programa vodeća je obrazovna institucija gimnazijskih programa u županiji
Obrazovni program s naglaskom na jezicima
Obrazovni program općeg usmjerenja
Obrazovni program s naglaskom na STEM području
Obrazovni program dostupan u šk. god. 2022./2023.
Trenutno nudimo četiri obrazovna programa:
Podjela svjedodžbi o položenim ispitima ljetnoga roka državbne mature u šk. god. 2021/2022. održat će se 20. srpnja 2022. s početkom u
Poštovani roditelji i poštovani učenici, u privitku obavijesti je privola za prikupljanje i obrađivanje potrebnih osobnih podataka djeteta koju treba donijeti pri
U subotu 2. srpnja 2022. održan je Dan inovacija@Alpha Centauri u organizaciji STEMI-ja, Infobipa i A1 učenici osnovnih i srednjih škola iz
Drage učenice i učenici prvih razreda Gimnazije Bjelovar, ovdje možete pročitati neke informacije o DSD-programu u našoj školi.Fakultativnu nastavu njemačkog jezika za
Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske je 21. lipnja 2022. godine raspisalo natječaj za upis učenika u 3. razred Policijske škole „Josip Jović“
Poštovani učenici i poštovani roditelji, popis udžbenika za šk. god. 2022./2023. dostupan je na stranici Popisa udžbenika.
MATEMATIKA DatumVrijemeUčionica29.6.2022.10:30 – 12:551730.6.2022.10:30 – 12:55171.7.2022.8:00 – 10:25177.7.2022.11:00 – 13:2517 FIZIKA DatumVrijemeUčionica29.6.2022.8:00 - 10:253330.6.2022.8:00 - 10:25331.7.2022.10:15 - 11:50334.7.2022.11:30 - 12:0533 ENGLESKI JEZIK
Slijedom upita roditelja, napominjemo kako je provjera predznanja jezika potrebna samo ako odabrani jezik učenik nije učio u školi, odnosno ako u
Učenici Gimnazije Bjelovar su drugu godinu za redom sudjelovali u projektu "Škola budućnosti" koju provodi STEMI u suradnji s Infobipom. Projekt je
Posebno se ponosimo uspjesima naših učenika na natjecanjima svih razina, a te uspjehe možete pratiti ovdje
Novinarska skupina Gimnazije Bjelovar osnovana je u školskoj godini 2021./22. Cilj osnivanja novinarske skupine je upoznati polaznike s osnovnim znanjima iz područja novinarskog stvaralaštva te ih osposobiti za novinarsko i literarno izražavanje. Svojim zalaganjem učenici razvijaju govorne, pisane i neverbalne vještine izražavanja te vještine kritičkog promišljanja. Učenici kreiraju tekstove na temelju istraživačkog rada te iste objavljuju na društvenim mrežama škole, a u planu je izrada digitalnog školskog lista. Voditeljice novinarske skupine: Ivana Peulja, prof. i Biljana Barišić Mudri, prof. i dipl. bibl. Članovi novinarske skupine: Alan Nikolić Šipek, 4.b Anamarija Lovrić, 3. d Filip Štimac, 4. b Ivona Kušec, 3. c Leon Klemše, 1. a Niko Fučijaš, 1. a Nina Vicić, 1. a Petra Kokan, 1. a Magdalena Grudenić, 1. a Lukas Lukačević, 3. e
Prelistajte naš bilten...
43 000 Bjelovar
8:00-20:00
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |