Učenici
Povijest - produžna nastava
Državni prvak iz povijesti
Uspjesi naših učenika uvijek nas razvesele, no kada se netko uspije plasirati na državnu razinu natjecanja, a uz to još i osvojiti prvo mjesto, ponos ne može biti veći. Ovogodišnje državno Natjecanje iz povijesti, koje se održavalo u Vinkovcima od 25. do 27. travnja, Gimnaziji Bjelovar donijelo je pobjednika u kategoriji prvih razreda. Josip Imbrišak, učenik 1. b razreda, je pod vodstvom prof. Melite Štimac osvojio prvo mjesto, nadmašivši drugoplasiranog učenika za jedanaest bodova. Josipu je ovo već treća pobjeda za redom na državnom Natjecanju iz povijesti, što dokazuje njegov predani rad i istraživački pristup povijesti još od osnovne škole. Mogu reći da sam zaljubljenik u povijest još od malih nogu, a temeljitije od petog razreda kada mi je povijest postala nastavni predmet. Dodatno sam se zainteresirao u sedmom razredu krenuvši i na natjecanja. Prvi poticaj bile su povijesne knjige mojega oca, pogotovo njegov stari povijesni atlas, kao i očeve priče o Aleksandru Makedonskom. Veliki poticaj dao mi je i moj prvi profesor Nikola Puran. Uspoređujem to s Rimom. Ako je Romul osnovao Rim onda je i profesor Puran utemeljio moje zanimanje za povijest. Za sad mi je starovjekovna povijest najzanimljivija, pogotovo povijest starog Istoka. Vrlo me fascinira i seoba naroda. Kako je povijest interdisciplinarna znanost, nužno je povezivanje podataka s ostalim nastavnim predmetima. Takav pristup učenju mnogo mi je pomogao na ovogodišnjem natjecanju. Konstantno sam se pripremao s profesoricom Štimac, proučavao sam dodatnu literaturu i na kraju rezultat nije mogao biti bolji. Vrijeme na natjecanju dijelim na vrijeme prije i poslije rezultata. Nakon rješavanja znam razmišljati jesam li gdje pogriješio, a nakon rezultata sve je lakše. Test je na ovogodišnjem državnom natjecanju bio dosta težak, ali i vrlo zanimljivo koncipiran. Pitanja su se najviše odnosila na Rimsko Carstvo. Bilo je dosta dobrih pitanja za razmišljanje. Recimo, na temelju slike grčkog boga Dioniza trebalo je povezati nastanak tragedije kao književne vrste ili Titov slavoluk dovesti u vezu s pobjedom nad Židovima i rimskom dinastijom Flavijevaca, objašnjava Josip. Osvojeno prvo mjesto Josipu je samo dodatni poticaj u daljnjem proučavanju povijesnih događaja. S obzirom na buduće planove i odabir studija, tu za Josipa nema dvojbe. To sam već davno odlučio, bit će to povijest, potvrđuje naš ovogodišnji pobjednik. Josipe, sretno.
Podjela razrednih svjedodžbi - 4.A
Podjela razrednih svjedodžbi 4.A razreda održat će se 7. lipnja (utorak) u 10:00 sati u prostorijama Škole.
STEM za SVaKoG - anketa
Poštovani učenici,
pozivamo vas na ispunjavanje anonimne ankete u sklopu projekta STEM za SVaKoG dostupne na adresi:
Okvirni vremenik pisanih provjera
Poštovani učenici,
na poveznici možete preuzeti okvirne vremenike pisanih provjera po mjesecima u prvom polugodištu školske godine 2015./2016.
Više članaka...
Stranica 7 od 15